Пріоритетні напрями роботи закладу в 2022/2023 навчальному році:

Вектор діяльності з методичної роботи

«Формування новітнього освітнього та інформаційного простору ліцею як необхідної складової розвитку ключових компетентностей учнів в умовах становлення Нової української школи»

Вектор діяльності з виховної роботи

«Особливості організації сучасного процесу виховання у контексті реформування Нової української школи»

Діяльність педагогічного колективу закладу у 2022/2023 навчальному році
направити на вирішення завдань:

1. Головне завдання педагогічного колективу - підвищення якості знань здобувачів освіти, створення умов для досягнення здобувачами результатів навчання та забезпечення відповідності рівня загальної середньої освіти Державним стандартам; спрямування зусиль педагогічного колективу на реалізацію концептуальних засад реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа».

2. Удосконалення змісту, форм і методів освітнього процесу шляхом:

− формування професійних компетентностей педагогів відповідно до вимог професійного стандарту вчителя в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа»;

− підвищення якості знань здобувачів освіти шляхом упровадження компетентнісного та інтегративного підходів до викладання, реалізації особистісно зорієнтованого підходу до навчання і виховання учнів;

− здійснення постійного моніторингу показників роботи педагогічних працівників, рівня досягнень учнів для вчасного коригування та прийняття управлінських рішень щодо поліпшення якості освіти відповідно до Внутрішньої системи якості освіти закладу;

− забезпечення комплексного підходу до вирішення завдань повної загальної середньої освіти та охорони здоров'я і життя здобувачів освіти, належного рівня життєвих компетенцій;

− створення належного освітнього середовища для учнів перших- п’ятих класів в умовах Нової української школи;

− забезпечення належних умов для поступової адаптації учнів 5-х класів для отримання базової середньої освіти в умовах впровадження нового Державного стандарту базової освіти та 10-го класу до навчання в профільній школі;

− оптимізації системи підготовки педагогічних працівників до своєчасного виявлення, підтримки та створення умов для всебічного розвитку юної особистості з максимальним урахуванням її індивідуальних здібностей та обдарувань, побудови індивідуальних освітніх траєкторій здобувачів освіти;

− створення умов для набуття кожним учителем умінь та навичок використання технологій та засобів дистанційного й змішаного навчання в освітньому процесі;

− вивчення, узагальнення та поширення прогресивного педагогічного досвіду;

− оптимального використання прогресивних педагогічних технологій на основі активізації та інтенсифікації освітнього процесу, ефективності управлінської діяльності.

− Створення безпечного освітнього середовища для здійснення освітнього процесу в новому навчальному році в умовах воєнного стану.

3. Забезпечення здобувачів освіти необхідними підручниками і навчальними посібниками.

4. Впровадження та реалізація змісту нового Державного стандарту базової загальної середньої освіти та оновлених освітніх програм для 5-х класів.

5. Продовження формування інформаційно-комунікаційного освітнього середовища, цифровізації освіти, упровадження електронних журналів та електронних щоденників.

6. Створення умов для функціонування класів з інклюзивним навчанням у закладі, підвищення кваліфікації педагогів щодо роботи з дітьми з особливими потребами.

7. Розвиток творчої активності педагогів шляхом:

− підвищення кваліфікаційного та професіонального рівня, компетентності та відповідальності за результати своєї праці;

− вироблення системи стимулів для підвищення фахової майстерності педагогів та ефективності їх роботи.

8. Проведення самооцінки діяльності закладу за двома напрямами.

9. Місія ліцею з виховної роботи: формування і розвиток свідомої особистості з громадянською позицією, готової до конкретного вибору свого місця в житті, здатної змінити на краще своє життя і життя своєї країни.

Завдання виховної системи:

− виховання дитини як громадянина країни, національно свідомого, життєво і

соціально компетентного, здатного здійснювати самостійний вибір і приймати відповідальні рішення у життєвих ситуаціях;

− сприяння зростанню творчого духовного потенціалу особистості, розкриттю здібностей на кожному з виховних етапів;

− формування органів учнівського самоврядування як осередку самореалізації та громадянського виховання;

− стимулювання саморозвитку, самовиховання, самоосвіти учнів та розвитку їх життєтворчої компетентності через участь у реалізації проектів соціального та благодійного напрямків;

− упровадження оптимальних методів, форм, засобів виховного впливу, що сприяють формуванню в учнівської молоді основ життєтворчості; розширення можливостей компетентного вибору особистістю свого життєвого шляху.

Виховна робота реалізується за такими напрямками:

− виховання громадянської свідомості через учнівське самоврядування, формування

активної життєвої позиції;

− виховання правової культури та профілактика правопорушень;

− пропаганда здорового та безпечного способу життя;

− психологічна підтримка учнів та вихованців;

− національно-патріотичне виховання;

− еколого-натуралістичне виховання, краєзнавство;

− культурологічне виховання;

− організація позаурочної діяльності учнів через гурткову, секційну, факультативну, пошукову та науково-дослідницьку роботу.


Кiлькiсть переглядiв: 1295