Пріоритетні напрями роботи закладу в 2022/2023 навчальному році:
Вектор діяльності з методичної роботи
«Формування новітнього освітнього та інформаційного простору ліцею як необхідної складової розвитку ключових компетентностей учнів в умовах становлення Нової української школи»
Вектор діяльності з виховної роботи
«Особливості організації сучасного процесу виховання у контексті реформування Нової української школи»
Діяльність педагогічного колективу закладу у 2022/2023 навчальному році
направити на вирішення завдань:
1. Головне завдання педагогічного колективу - підвищення якості знань здобувачів освіти, створення умов для досягнення здобувачами результатів навчання та забезпечення відповідності рівня загальної середньої освіти Державним стандартам; спрямування зусиль педагогічного колективу на реалізацію концептуальних засад реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа».
2. Удосконалення змісту, форм і методів освітнього процесу шляхом:
− формування професійних компетентностей педагогів відповідно до вимог професійного стандарту вчителя в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа»;
− підвищення якості знань здобувачів освіти шляхом упровадження компетентнісного та інтегративного підходів до викладання, реалізації особистісно зорієнтованого підходу до навчання і виховання учнів;
− здійснення постійного моніторингу показників роботи педагогічних працівників, рівня досягнень учнів для вчасного коригування та прийняття управлінських рішень щодо поліпшення якості освіти відповідно до Внутрішньої системи якості освіти закладу;
− забезпечення комплексного підходу до вирішення завдань повної загальної середньої освіти та охорони здоров'я і життя здобувачів освіти, належного рівня життєвих компетенцій;
− створення належного освітнього середовища для учнів перших- п’ятих класів в умовах Нової української школи;
− забезпечення належних умов для поступової адаптації учнів 5-х класів для отримання базової середньої освіти в умовах впровадження нового Державного стандарту базової освіти та 10-го класу до навчання в профільній школі;
− оптимізації системи підготовки педагогічних працівників до своєчасного виявлення, підтримки та створення умов для всебічного розвитку юної особистості з максимальним урахуванням її індивідуальних здібностей та обдарувань, побудови індивідуальних освітніх траєкторій здобувачів освіти;
− створення умов для набуття кожним учителем умінь та навичок використання технологій та засобів дистанційного й змішаного навчання в освітньому процесі;
− вивчення, узагальнення та поширення прогресивного педагогічного досвіду;
− оптимального використання прогресивних педагогічних технологій на основі активізації та інтенсифікації освітнього процесу, ефективності управлінської діяльності.
− Створення безпечного освітнього середовища для здійснення освітнього процесу в новому навчальному році в умовах воєнного стану.
3. Забезпечення здобувачів освіти необхідними підручниками і навчальними посібниками.
4. Впровадження та реалізація змісту нового Державного стандарту базової загальної середньої освіти та оновлених освітніх програм для 5-х класів.
5. Продовження формування інформаційно-комунікаційного освітнього середовища, цифровізації освіти, упровадження електронних журналів та електронних щоденників.
6. Створення умов для функціонування класів з інклюзивним навчанням у закладі, підвищення кваліфікації педагогів щодо роботи з дітьми з особливими потребами.
7. Розвиток творчої активності педагогів шляхом:
− підвищення кваліфікаційного та професіонального рівня, компетентності та відповідальності за результати своєї праці;
− вироблення системи стимулів для підвищення фахової майстерності педагогів та ефективності їх роботи.
8. Проведення самооцінки діяльності закладу за двома напрямами.
9. Місія ліцею з виховної роботи: формування і розвиток свідомої особистості з громадянською позицією, готової до конкретного вибору свого місця в житті, здатної змінити на краще своє життя і життя своєї країни.
Завдання виховної системи:
− виховання дитини як громадянина країни, національно свідомого, життєво і
соціально компетентного, здатного здійснювати самостійний вибір і приймати відповідальні рішення у життєвих ситуаціях;
− сприяння зростанню творчого духовного потенціалу особистості, розкриттю здібностей на кожному з виховних етапів;
− формування органів учнівського самоврядування як осередку самореалізації та громадянського виховання;
− стимулювання саморозвитку, самовиховання, самоосвіти учнів та розвитку їх життєтворчої компетентності через участь у реалізації проектів соціального та благодійного напрямків;
− упровадження оптимальних методів, форм, засобів виховного впливу, що сприяють формуванню в учнівської молоді основ життєтворчості; розширення можливостей компетентного вибору особистістю свого життєвого шляху.
Виховна робота реалізується за такими напрямками:
− виховання громадянської свідомості через учнівське самоврядування, формування
активної життєвої позиції;
− виховання правової культури та профілактика правопорушень;
− пропаганда здорового та безпечного способу життя;
− психологічна підтримка учнів та вихованців;
− національно-патріотичне виховання;
− еколого-натуралістичне виховання, краєзнавство;
− культурологічне виховання;
− організація позаурочної діяльності учнів через гурткову, секційну, факультативну, пошукову та науково-дослідницьку роботу.